Eveline Quist

Interieuradvies & styling

Mijn passie is adviseren, regelen en meedenken om uw woning, kantoor en/of winkel een
nieuwe, eigentijdse en persoonlijke uitstraling te geven. Een sfeer creëren waarin u of
uw klanten zich thuis voelen. Met nieuwe of bestaande meubels en accessoires pas ik
uw interieur aan naar een harmonieuze inrichting die aansluit op uw persoonlijke wensen.

Instore winkel presentatie

Posted on 25 nov 2014 in Visual merchandising | 0 comments

Waarom we kopen wat we kopen

Een overzichtelijke, sfeervolle en logische presentatie stimuleren de consument tot aankopen, de meerderheid van de aankoop beslissingen
worden op de winkelvloer genomen. Reden genoeg om de volle aandacht te besteden aan de instore presentatie. Helaas wordt er aan de winkelpresentatie
in vele zaken weinig of geen aandacht geschonken, door tijdgebrek, inzicht of  bezuinigingen in deze economische zware tijden voor ondernemend Nederland.

Om de consument te verleiden om juist uw zaak te betreden, begint bij de etalage en de entree. De entree is voor uw klant een “overgangszone” om te wennen aan het licht, temperatuur en gaan wat rechter op lopen om de boel te overzien. Commercieel gezien heeft het alleen een negatieve werking om in de overgangszone producten te plaatsen. Eenmaal binnen is het belangrijk dat de instore presentatie  bevestigd wordt wat de klant buiten heeft geïnspireerd om de zaak binnen te gaan.

Voor een winkelanalyse, instore presentatie, advies en begeleiding
neem gerust contact op met Eveline Quist en
vraag naar de mogelijkheden voor uw bedrijf.

Ook voor een klein budget zijn er diversen mogelijkheden

 

 

Leave a Reply